DSCN4348
Afgelopen weekend was het weer eens als vanouds druk voor de Diamond Girls! Zaterdag 11 april kon worden deelgenomen aan het festival in Nunspeet. De uitgevoerde creaties leverden naast een opbouwend juryrapport bovendien een daverend applaus op van een aanwezig enthousiast publiek! Al met al een passende beloning voor een gedegen studie van de deelnemende dames, die wekenlang de uitvoering hadden ingestudeerd.

Zondag 12 april was het echter niet rusten van de inspanningen in Nunspeet. Deelgenomen werd aan het cultuurevenement Elderveld Open op de locatie De Gaanderij in Elderveld. Met beleid en overleg werd de infostand opgebouwd en de laatste danspasjes doorgenomen. Vanaf 12.00 uur was het dan zo ver en stroomden kijkers en belangstellenden langs de infostand en werden voorzien van flyer en antwoorden op de vele vragen, die er leefden. Ook de presentatie een selectie van de Twirlgroep van de Diamond Girls in de nabij gelegen Heemtuin kregen grote belangstelling van een ruim aanwezig publiek, dat de inzet beloonde met een enthousiast applaus.

Inloop-repetitieavond 22 april

Nog lang niet moe van alles zwaaien de Diamond Girls op woensdag 22 april vanf 19.30 uur de deuren van hun verenigingshonk weer wijds open voor een inloop-repetitieavond. Het verenigingshonk staat aan de Agnietenstraat 88 in Arnhem-Noord. Belangstellenden, nieuwsgierigen en fans kunnen dan weer ruim kennis komen nemen van de verrichtingen van de Diamond Girls, de repeteerwijzen of de vereniging in het algemeen. Deelname staat overigens ieder open, als men wekelijks tijd wil inruimen voor repetitiebezoek en –deelname, alsook enige thuisstudie. Maar, kom gewoon even langs, kom luisteren naar de muziek en kijken naar de creaties van de Diamond Girls op deze muziek.

Een aanwezig team enthousiaste bestuursleden zal graag eventuele vragen beantwoorden. Wie niet tot woensdagavond 22 april kan wachten en nu al meer informatie wil weten, treft deze aan op de website van de vereniging: www.diamondgirlsarnhem.nl en bovendien op de website van de Arnhemsche Federatie van Muziekgezelschappen: www.arnhemsemuziekfederatie.nl Het secretariaat van de Diamond Girls is bovendien telefonisch bereikbaar onder de nummers 0316-263496 en 026-3219724.