De Arnhemsche Federatie van Muziekgezelschappen stelt zich op als belangbehartiger voor de 20 bij haar aangesloten verenigingen. Deze verenigingen met duizenden leden zijn actief in de amateurkunst op het gebied van show-, muziek-, majorette- en twirlbeoefening, veelal op hoog niveau. Ook initieert de Federatie activiteiten van plaatselijk tot landelijk gericht ter bevordering en promotie van het show, muziek, majorette en twirl. Bovendien begeleidt en adviseert de Federatie haar leden bij het organiseren van verenigingsactiviteiten.

Om een verjonging in te zetten wordt gezocht naar nieuwe bestuursleden, jong van geest , met een positieve instelling, die willen meedenken en -beslissen over beleid, inzet en activiteiten van de AFvM. Een rooster zorgt vervolgens voor regelmatige wisselingen. De Arnhemsche Federatie van Muziekgezelschappen houdt kantoor aan de Velperweg te Arnhem-Noord.

Liggen uw interesses op het gebied van muziek, bepalen beleid of organisatie? Geef je dan op en doe ruime ervaringen op, die in de verdere carrière zeker van pas gaan komen. Geef je op bij onze secretaris, Toon Voorhof, via emailadres voorhof@hetnet.nl Voor aanvullende AFvM-informatie zie website www.arnhemsemuziekfederatie.nl of bel secretaris Toon Voorhof via 026-4420754 of bestuurslid Steven Klop via 026-3815135 of email s.klop@chello.nl Wij vertellen u graag meer en heten u van harte welkom.