Het vinden van een nieuwe locatie voor het kantoor van uw Arnhemsche Federatie van Muziekgezelschappen vereiste inzet van alle bestuursleden, alsook meedenken van alle netwerkcontacten. Toch is het binnen redelijke termijn gelukt! Eenkantoorruimte bleek beschikbaar in het complex van voorheen “De Overkant” aan de Bethanienstraat 242, 6826 TJ Arnhem (Presikhaaf).

Verhuizing
Op woensdag 29 november 2018 vond de verhuizing plaats. Nagenoeg alle inventaris kon een plek vinden op de nieuwe stek. De bestuursleden moeten nog wennen. U als bezoeker moet de weg nog vinden naar de nieuwe zichtlocatie aan de Bethanienstraat 242. Graag wel vooraf even een afspraak via ons sekretariaat!

Meer weten?
Heeft u vragen aan de Arnhemsche Federatie van Muziekgezelschappen? Kijk dan mogelijk eerst even op onze website www.arnhemsemuziekfederatie.nl Op veel vragen vindt u daar een antwoord. Bovendien treft u een uitgebreide informatie aan over de aangesloten verenigingen en hun activiteiten/concerten/agenda. Voor resterende vragen zie op de website onder “Contact” de gegevens van ons secretariaat. De Arnhemsche Federatie van Muziekgezelschappen kan er ook voor U zijn! Van, door en voor Arnhem en haar bewoners en muziekverenigingen!